2015. március 22., vasárnap

35.rész°Hazahozom

Harry

Idegesen járkáltam fel, s alá a hosszú, hideg, hófehér folyosón. Ujjaimmal áttúrtam a hajam, míg tekintetemmel csak a szobának ajtaját figyeltem.
Ujjaimat tördelni kezdtem a hosszú percekig, talán már órákig tartó várakozás közepette. Feszült voltam, ezt egy percig sem tagadtam. Aggódtam miatta. A nővérek ki-be járkáltak, ám bármennyire is szerettem volna tudni aprónyi információt, nem kaptam.
Érzelmek kavarogtak bennem. Szívem hevesen vert, a levegőt gyorsan kapkodtam. Mielőbb szerettem volna a nő mellett lenni, s tudni, hogy mi is a baja. Reméltem, a legjobbakat reméltem. Hittem abban, hogy semmi komolyabb baja nem eshet, hogy csak valami félreértés az egész. Esetleg a stressz miatt fáradt meg szervezete. Őszintén hittem ezekben.
- Kicsim – hang hallatán felkaptam tekintetem, s az igyekező anyám, apámmal.
- Anya – öleltem meg, ahogyan odaért hozzám.
Sohasem tagadtam meg őt, a szeretetét. Attól, hogy felnőttem, ugyan úgy a fia maradtam, aki érző, emberi lény. Szorosan öleltem, sírni nem sírtam, de a szívem továbbra is hevesen zakatolt.
- Mi történt? Annyira megijedtem, amikor felhívtál – engedett el kicsit, s a műanyag székeken foglaltunk helyet.
- Fogalmam sincs. Voltak nálunk a nyomozók, mivel az estélyen megjelent Steven és Noah … - kezdtem bele röviden, igen lényegre törően az esténk eseményeinek felsorolásában.
- Bizonyára semmi baj nincs, csak pihenésre van szüksége – próbált nyugtatni anyám.
- Lehetséges.
- Fiam, minden rendben lesz – apám mindig is pozitív volt.
- Elnézést, Harry – szólított meg az orvos, akivel már találkoztam, amikor behoztam a nőt. Azonnal felálltam, s figyelni kezdtem.
- Mi a baja? Mi történt vele? – mielőtt beszélni kezdett, a mögöttem lévőkre, a családomra nézett. – Szüleim. Bármit elmondhat előttük.
- Kérem, menjünk be az irodámba – közölte, majd elindult egy iránya, mi pedig követtük.
Feszültség egyre csak nőtt bennem, s minden őrült dolgot beleképzeltem, ahogyan előre haladtunk. Bemagyaráztam magamnak, hogyha csak egy kis stressz lett volna, akkor azt a folyosón is közölte volna velem. Őrültségek határaiig mentem, amíg be nem értünk a kisebb, hasonlóan komor színűre festett helyiségbe.
- Kérem, foglaljanak helyet – mutatott az ülőgarnitúrára, amely a sarokban húzódott.
- Doktor úr, kérem, mondja el, hogy mi a baja Mirandának – álltam meg feszültem a szoba közepén, mire felsóhajtott, s bólintott, majd nehezen, de végül belekezdett.
- Miranda, állapotos. Másfél hónapos – mondta ki kereken a dolgot, mire még levegőt is elfelejtettem venni.
- Hiszen ez csodálatos – lelkesedett édesanyám.
- Igen, csodálatos – helyeselt az orvos. – Viszont, a fiatal hölgy szervezetének nagyon is pihenésre van szüksége. Az eredményei nem éppen a legjobbak voltak. Aggodalomra semmi ok. Ágynyugalomra lesz kényszerítve egy kis időre mindenképpen, és akkor szépen helyreáll. Ma estét benn kell tölteni, de a holnapi nap folyamán, még egy vizsgálat után valószínűleg hazamehet. De szeretném látni hetente egyszer, amíg teljesen kipihent nem lesz.
- Miranda, állapotos? – kérdeztem vissza percek elteltével.
- Igen, kicsim. Unokám lesz – könnyezett be édesanyám, míg apám vállon veregetett.
- Egészséges? – első, és a legfontosabb kérdést feltettem.
- Még nagyon kicsi, de a vizsgálatok eddig csak jó eredménnyel szolgáltak – nyugtatott meg a doki.
- Tudja? Miranda tudja, hogy gyermeket vár?
- Nem. Gondoltam, hogy ön szeretné vele közölni. Természetesen, ha maga…
- Én, én vagyok a gyermek apja, igen – vágtam neveletlenül szavába. – Ha nincs más, bemehetnék hozzá?
- Természetesen. Kérem, csak diszkréten, és finoman bánjon a fiatal hölggyel. Nagyon érzékeny, instabil.
- Köszönök mindent – ezzel el is hagytam a szobát, szüleimet, s az orvost.
Egyenes a szeretett nő kortermébe tartottam, ahol az én kérésemre, egyedül volt. Halkan, lassan nyomtam le a kilincset, s nyitottam ki az ajtót. Egy nővér éppen ellenőrzést tartott. Felpillantott rám, elmosolyodott, majd mindent felírt, s mellettem elsietve hagyott magunkra bennünket. Megvártam, míg az ajtó becsukódott, s a csend telepedett ránk.
Leültem az ágy szélére, Miranda kezét enyéim közé vettem, és gyengéd csókot leheltem rá. Tekintete az ablakról rám vándorolt. Értetlenül pislogott, de úgy tűnt, hogy a jelenlétem kellően megnyugtatta.
- Mi .. – megköszörülte torkát. – Mi történt, Harry? – hangja nagyon halk volt, s néhol megremegett.
- Elájultál a karjaimban, amint végeztél a zuhannyal. Azonnal behoztalak. Halálra rémisztettél.
- Nagyon is élőnek tűnsz – próbált viccelődni, de se az ő, se az én kedvem nem lett jobb. – Mi a baj?
- Semmi baj sincsen, Nyuszifül.
- Harry, nem tudsz átverni.
- Egyáltalán nem rossz dolog, véleményem szerint – feleltem.
- Megosztanád velem is? – ült feljebb. – Kérlek, megőrülök a tudatlanságtól.
- Állapotos vagy, Miranda.
- Az lehetetlenség – ellenkezett azonnal. – Harry, ez őrültség.
- Miért lenne az? – vontam össze a szemöldököm. – Egyszer sem védekeztünk. Mind a ketten tudtuk, hogy ez a következménye lehet, hacsak tudomásom nélkül gyógyszert nem szedtél.
- Nem, nem szedtem – mondta azonnal. – De semmi jele sem volt. És minden a szokásosan zajlott a testemmel.
- Elhiheted, hogy az orvos és nem én állapítottam meg, hogy terhes vagy – csattantam hirtelen, mire összerezzent. – Sajnálom. Tudom, hogy rossz az időzítés, de a gyermekünk fejlődik benned, Miranda. Persze, ha egyáltalán az enyém.
- Ugye nem feltételezed, hogy megcsaltalak? – hangja éles, fájdalmas volt.
- Természetesen eszembe sem jutott, de reakciód eléggé furcsa volt.
- Te vagy az apja, Harry – közölte nyugodtan. - Mennyi idős? – simította kezét a hasára.
- Másfél hónapos – közöltem.
- Sajnálom. Tiéd a baba, egyértelműen, egyszerűen az időzítése..
- Tudom, kicsim. De ott fejlődik benned – elmosolyodott a kijelentésemre. – Persze, ha nem szeretnéd..
- Szóba sem jöhet az abortusz – kapta lapos hasáról, rám a tekintetét. – Nem ölök meg egy gyereket. Nem ölöm meg a gyerekünket – folyt le egy kövér könnycsepp arcán.
- Hé, Nyuszifül – öleltem meg, s halántékon csókoltam. – Sajnálom, buta, felelőtlen gondolat volt.
- Egyszerűen, hogyan is vállalhatnék egy babát, amikor a fiamat is elrabolták mellőlem – sírt fel.
- Nézz rám – fogtam kezeim közé arcát. – Noah meglesz. Napok kérdése, és újra meg fog verni futballban – próbáltam felvidítani, ami kis mosolyt végül okozott is neki.
- Hagyod magad mindig.
- Lényegtelen – nyomtam csókot homlokára. – Legjobb anya vagy a világon. Szereted Noaht, mindent megteszel érte, de többet már nem tehet. Itt a pici, az orvos ágynyugalomra intett. A nyomozók végzik a dolgukat, te pedig pihensz.
- Harry, hozd haza a fiam, kérlek – tört meg, s mellkasomba bújt, míg egyik kezét pocakján, másikat derekamon tartotta.
- Hazahozom, ígérem, hogy hazahozom – suttogtam, s fájdalmasan lehunytam szemhéjaimat, hogy könnyes szemeimet elrejtsem a világ elől.

Ps.: Nagyon örülnék, ha véleményeket írnátok.. :( 

10 megjegyzés:

  1. Szia:) Azt hiszem, mostanában sikerült normális hozzászólást írni, ha sikerült összeszednem a gondolataimat:) A mai rész nagyon tetszett, örülök, hogy valami boldogság is van a dologban, és hiányzik Noah, annyira megszerettem a kis srácot, hogy már várom, hogy újra jelen legyen a történetben:) Először azt hittem, hogy valami szörnyű dolog, vagy betegsége lett Mirandának, de megnyugodtam, hogy nem, és inkább boldog dolog történt vele:) Öhm ennyi lettem volna, megint olyan se eleje se vége, de ennyire tudtam összeszedni a gondolataimat. gratulálok a részhez.
    Solya:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon fantasztikus lett ez a rész is mint a többi.*.* Annyira örülök a kicsinek.:3 Remélem hamarosan meglesz Noah.:( :D Harry a legjobb apa lesz úgy érzem.:D :3 <3
    Siess a kövivel!!<3
    xxBarbella

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett mint mindig így tovább. Nagyon örülök a babának, de remélem Noah is elő kerül hamarosan. 💜💜
    Nóri

    VálaszTörlés
  4. Omg, hihetetlen fordulat, tátott szájjal olvastam! Remekül fogalmazol, imádom az összes blogod, csak így tovabb�� K

    VálaszTörlés
  5. ez a történet annyira fantasztikus! hasonlót sem olvastam még! egyszerűen tökéletes. remélem a sok szomorúság után most már ki fog járni nekik a boldogság! :))

    VálaszTörlés
  6. PERFECT rész lett ez is:))) Nagyon várom a kövit!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Most teljesen megleptel. ��
    Erre nem szamitottam, hogy Miranda allapotos lesz... Ez csodalatos .��
    De egyben rossz, hogy veszelyesztetett.��
    Remelem, hogy minden rendben lesz vele.��
    Harry remelem, hogy megtalalja Noah, epsegben es minden Happy lesz.����
    Nagyooooon varom kovetkezo reszt! ��
    Puszi: GK����

    VálaszTörlés
  8. Mindig fantasztikus részeket hozol. Telerakod olyan csavarokkal, hogy csak pislogok és ez most sem volt másképpen. Nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy Miranda terhes. Ez volt az utolsó dolog, amire gondoltam. :) Kíváncsi, vagyok, hogy Noah hogyan fog visszakerülni hozzájuk. Ebben a történetben úgy gondolom, hogy újra beleszerettem Harrybe. Annyira gondoskodó és aranyos meg mindeeeeeen ^^. Nagyon imádom ezt a sztoridat IS és nagyon nagyon nagyon várom a következő részt. :DD

    VálaszTörlés
  9. Jaj istenem nagyon jó feldobtad a szerdai napom éppen angolon ülök és irok meg most olvastam hihetetlen rész ..imádom ahogy fantaszkusak az irásaid *-* *-*..

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó rész lett ismét :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.